joi, 27 ianuarie 2011

In aceste vremuri,tulburi,si grele..ne intrebam cu totii..De ce??

1.De ce sä nu pot?
Cänd Biblia imi spune cä “pot totul in Cristos, care mä intäreste”. (Filipeni 4:13).


2.De ce sä mä tem?
Cänd Biblia imi spune cä Dumnezeu nu m-a inzestrat cu un duh de frica, ci cu unul de putere, de dragoste si chibzuintä
(2 Timotei 1:7).

3.De ce sä fiu slab?
Cänd Biblia imi spune cä Domnul este täria vietii mele si cä voi rämäne tare si voi face mari isprävi fiindcä Il cunosc pe Dumnezeu  (Psalm 27:1; Daniel 11:32).

4.De ce sä accept infränarea?
Cänd Biblia imi spune cä Dumnezeu mä poartä intotdeauna in carul Säu de biruintä (2Corinteni  2:14).


5.De ce sä-mi pierd intelepciunea?
Cänd Cristos a fost fäcut intelepciune pentru mine si Dumnezeu mi-o dä cu mänä largä, cänd I-o cer  (1 Corinteni 2:14).

6.De ce sä mä ingrijorez sis ä mä tem?
cänd pot arunca asupra Lui toate ingrijorärile mele (1Petru 5:7)?


7.De ce sä mä simt singur,
Cänd Isus mi-a spus cä va fi mereu cu mine, cä nu mä va läsa si cu nici un chip nu mä va päräsi ( Matei 28:20; Evrei 13:5)?


8.De ce sä mä simt blestemat sau victimä a ghinionului?
cänd Biblia imi spune cä Isus Cristos m-a räscumpärat din blestemul legii, pentru a primi Duhul fägäduit (Galateni 3:13-14)?


9.De ce sä am sentimental cä sunt persecutat?
cänd stiu cä nimeni nu poate fi impotriva mea, daca Dumnezeu este pentru mine ( Romani 8:31)?


10. De ce sä mä simt derutat?
cänd Dumnezeu este un Dumnezeu al päcii si unul care ne ingäduie sä cunoastem lucrurile prin Duhul Säu (1Corinteni 14:33, 2:12)?


11.De ce sä mä simt un infränt?
cänd sunt mai mult decät biruitor prin Cristos (Romani 8:37)

12.De ce sä las sä mä apese tulburarile vietii?
Cänd pot avea curaj, stiind cä Isus a biruit lumea, cu necazurile ei (Ioan 16:33

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger