miercuri, 12 ianuarie 2011

Anul Nou...2011...un An Mai bun..Speram cu totii...

A sosit si anul Nou,anul 2011,asteptat de multa Lumeee,cu speranta ca va fi un an mai bun,mai bland,mai generos..un an in care se mai sterge "criza"...
Mi-a ajutat Dzeu si impreuna cu mai multi prieteni,am sarbatorit Revelionul la Arieseni,la Garda,la Sotia Mea Sorina,unde ne-am distrat de minune!!!Cand am ajuns acolo,prin 29.12.2010,deja era cadrul perfect,Totul alb,placut afara(-14grade),dar parca Totul s-a desprins dintr-o poveste.
Inca de cum am ajuns am afost impresionat de zapada,de privelisti,ce iti taiau rasuflarea..Se poate vedea mai jos:
De cum am ajuns,la Iubita Mea visul meu,a fost sa mergem la partie la schi,Toata gasca.Dupa ce ne-am despachetat si dupa ce mi-am revazut socrii mei favoriti,am plecat cu mic cu mare la partie..Priviti:


A fost ceva Incredibil,sexy,trendy,eram asa de fericiti,toti,ca ne-am etalat talentele artistice de iarna..:) Intotdeauna mi-am dorit sa schiez,de cand ma uitam la tv,la euro-sport la sporturi de iarna..
Oricum pot spune ca a fost ceva Deosebit..
Seara,in 31.12.2010,ne-am pregatit sa mergem in "club";))sa ne petrecem revelionul.
Am fost peste 20 de persoane neamuri,prieteni,colegi,Toata Lumea a jucat,a dansat,si ne-am petrecut pana spre dimineatza..
LA MULTI ANI, 2011!!!!!!!!!

1 comentarii:

Unknown spunea...

LA MULTI ANI Iubire!!!!:X :X Foarte faina descrierea pe care ai facut-o Puiu, si ma bucur ca ti-o placut ca doara ii si casa ta! Love you!!!:X:X

Trimiteți un comentariu

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger