joi, 10 martie 2011

4 MARTIE 2011...O ZI PERFECTA....LA MULTI SI FERICITI ANI, IUBIREA MEA..!!!!

Ziua de 4 Martie,a debutat bine,inca de dimineata..Cum ne-am trezit,i-am urat,Ingerasului Meu,un Calduros "La multi ani",spus din Toata Inima Mea.."Dragostea Mea, fie ca Dzeu,sa-ti Daruiasca,Multa Fericire, Bucurii si cate un Curcubeu,la Fiecare incercare..TE IUBESC..." Aceasta este doar o parte a declaratiei de iubire o data cu Ziua Preaiubitei Mele Logodnice...
Dupa ce,Dragostea Mea,a plecat la servici,profitand de faptul ca nu aveam ore,mi-am pus in aplicare Marea Surpriza ce urma sa i-o fac,si care o planuisem cu o saptamana in urma...
Impreuna cu o prietena foarte apropiata noua,cat si cu o farmacista..stati..nu oricare...ci cumnata mea:) ne-am planuit Surpriza.Astfel ca pe la orele 17,ne-am hotarat,ca toata lumea sa vina la resedinta noastra,sa pregatim cadrul(baloane, panglici),cat si sa aducem tortul comandat de prietena noastra Adriana..
Impreuna cu noi,s-au mai alaturat si alti prieteni apropiati noua,cat si,Ca o surpriza pentru Iubita Mea,a sosit si cumnatul meu,venit tocmai de departe,din Muntii Apuseni. Bineinteles,ca Ingerasul Meu,nu stia nimic din ce se planuia,la resedinta noastra..:) Totodata, vorbind si cu socrul meu,am stabilit ca,va trimite tocmai de la munte,un "mic pachet",pentru Iuby Mea..:)))
Din pacate,Sotia Mea,fiind felicitata de multa lume a aflat fugitiv,ca s-a trimis un pachet de la munte,insa eu desigur ca,(serios fiind), am infirmat acest lucru...;))
Totul a decurs conform planului,fapt pentru care,in momentul in care a ajuns Iubirea Mea acasa(desigur nestiind ce se intampla,eu asteptand-o in fata blocului),si a vazut Marea Surpriza,a avut lacrimi in ochisorii sai lini si frumosi..;)
Acest lucru a realizat practic Implinirea Mea Sufleteasca...!!!!!!!
As dori,sa se vada macar cateva amintiri care pot reda aceasta "mica" Surpriza::


1.In prima faza,pregatirea cadrului pt Surpriza.

2.A doua faza:Momentul vizualizarii Surpizei, adica Socul,sau surprinderea...;))





                        3.Faza trei: Iuby Mea,Fericita,i-au mai trecut din emotii si sufla in tort...;)
                                LA MULTI ANI IUBREA MEA!!!
                       4.Toata lumea adunata...Toata lumea HAPPY..;)..TOTUL ..PENTRU TINE,Puiu Meu:)

Cu aceste fotografii,inchei mica mea povestioara..Sper ca v-a placut,(sper ca ti-a placut si tie Puiutzu)pt ca ceea ce am scris,a fost adevarat,a fost facut cu straduinta si mai presus de toate,Totul a fost facut cu Suflet!!

LA MULTI SI FERICITI ANI,PREIUBITA MEA SOTIOARA,SORINA!!!
TE IUBESC LA NESFARSIT...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger